--------------------- ---------------------

Friday, March 18, 2011

selesai (:

Salam sayang , chenta , rndu , mmwaah ! bwat readers skalian
Lin rase tenang sekett kot sekarang ):

akhirnya , Lin nanges sendri jugakk . teringatkan die .
teringatkan knape die tk nak terus terang kat Lin
we're sixteen already lha dear ,
i noe how to make a wise desicion
if u terus terang , i boleh je terima u

nak thu nape i accept u ? sbb u tk de rupe yg boleh bwat pmpuan(s) kat dunia ni tergila2kan u .
i serikk dah ade boyfiee hensem nih
nvm lha , i bwat cm biase je

fyi , soryy sgt2 semalam Lin kasi mesej pelik2 kat semua orang .
ramai kout yang dapat , kiranye semua listkat fon tuh , Lin hantar .
Lin bace reply text korang , Lin nangess sendrikk . korang sayang Lin . bwu Lin thu (:

thanks sangt .

Arifizi Arif Dafrizal ,
thanks again b <> , u saved my life ,
- hari ni saya hampir2 kene langgar lori , ni semua sebb 2 hari lepass saya tk pkai tudung .
saya tk sengaja taw . saya nak kejar pak cik wall's ice cream untk adek saya . sya pun berlari dengan hot nya . aish , Lin pakai short nan tshirt je . lari2 , kejar icecream . wahh ! memg biasenye lau saya freehair akan berlaku musibah2 -
thanks fer this great 5 hours , teman Lin nangess smpai kuar air hingus , air mata . haha
dah oke oke2 . Lin layan LAGENDA BUDAK SETAN . mane lha tk meleleh (:
hehehe . thanks FIZI (:

ilovedyou my love (:

No comments:

Post a Comment