--------------------- ---------------------

Saturday, April 2, 2011

sacrifices

sacrifices
sakit ? macam macam bnda yg Lin lalui since sakit nih
bermula dari tk faham ape2 dalam kelas
tpi still struggle faham kan sendrik
Lin yakin Lin bolehh

datangnya surat yg mencengkam hati Lin sangat sangat
makin lemah sebenarnya bace surat tuh
and betapa hebatnya surat tuh bwat Lin nanges teresak2
bwat Lin nanges rndu Dyana and Aireen
korang , nape tinggalkan Lin ?
lau korang ade , Lin yakin korang tk kan wat Lin macam ni
sebab surat tuh jugak . demam Lin yang dah baek . terus datang balek
tkpelahh . ibu kate . sakit tu hapus dosa kecil
tkpelaaa ):
Lin redha .

sayang , Lin tk faham . kenapa kita semua suka dengar cakap orang ?
bukan ke bila banyak sumber ?
makin beperencahh cerita tersebut ? bukan begitu ke ?
tpi pelik sungguh bila orang laen membuat pelbagai andaian tentang diri kita
kite melatahh . orang laen tu dengar dari macam2 sumber jugak kan ?
pelik nya !
kenapa semua jadi macam ni ?
mybe , kita tak baek . so semua orang percaya yang baek sahaja ?
kenapa orang yg kurang baek , nak jadi baek ?
takde sape nak memaafkan ? kenapa tkde sapa nak beri peluang ? kenapa ? kenapa ?
tpi bila kita buat salah .
orang tk nk memaafkan . orang tk nak kasi peluang . thu plak nak bingit

baek . saya putus . ikut mcm mane yg semua orang nak ?
puass hati semua ?
mesti semua orang bahagia dengan ape yg saya bwat ?
semuga mulut tempayan tu berhenti berkata kata
ye . korang nak bahagia ? amek !
nak bg saya menderita , tk bahagia ? bwatlha . memg saya dh tk bahagia bila korang semua sibuk2 nak mencorakkan hidup saya

hidup ni tk adil . saya tkpenah cuba untk menghalang ape yg kawan saya bwat slagy tk melibatkan mase depan die .
tpi kenapa awk dan awak yang ramai . cuba menentang ? apa dosa saya ??

i wish diyana and aireen to save me nowww

No comments:

Post a Comment