--------------------- ---------------------

Monday, April 25, 2011

sorry

post kali ni memg mlas nak tulis banyak banyak
just nak say
SORRY
.

yes , ure rite . kumbang bukan sekuntum . eh ! bukan seekor lha kottt .
and mungkin jugak aku ni selalu sgt kecewekan hati orang yg btul btul syang kat aku ??

penatlha cm ni . penat sangat . sekarang ni , terplang lha semua orang nk bwat andaian macam mane . kite tk bwat pun orang bercakap , kite bwat pun orang bercakapp jugakk

thanks lha k kepada ramai yg support aku . majority ex kk and ex ponti , ex muar pun ade . macam2 ade lha . thanks sgt . at least aku tkdelha sob sob sgt

cume skrang , aku nak focus on STUDY . aku thu result selarass aku memg cm smpah dsbbkan masalah ni . tkpe . sem ade lg even aku terpaksa usaha lebeh and ALL out bak kate kak miraa .
i noe i can do it . i want to prove to all of you that i can success ! yeay !

btul kate aiena ,
kalau orang selalu tk pedulikan kita , ALLAH sentiasa ada untk kita .
thanks .




No comments:

Post a Comment