--------------------- ---------------------

Sunday, April 24, 2011

learn how to read baby (:

rasa cm nak ulang balek je ayat die . tpi sebb malas nak panjang panjang kan masalah ni
so , juz nak berdiam aja ,, aku pun dh malas sebenanye

tpi , rase2 nye . rmai jugak yg thu kenapa dan mngapa aku putuss dengan die
rasenye ramai jugak yg tgk bukti kenapa aku clash
contohnye cm ada , farah , ucu , roomate2 aku , .
aku clash hanya kerana SEBUAH PERMINTAAN didalam SEKEPING KERTAS
aku ulang khas untk kaw . SEBUAH PERMINTAAN didalam SEKEPING KERTAS (:
rmai lha yg thu aku classhh kenape . tkdepun selama ni aku cakap aku classh guna name die .
aku clash before 9/4 . a week before 9/4 . mase tuh aku tgah demam teruk and aku pb

so , aku thu cerita ayat2 belakang kaw pun mase 9/4 . so , semua ni ade kene mgene dengan kaw ke ? tk perasaan plak aku lau ade kene mengena dengan kaw ,, peliknya
kenapa ea kaw rasa kaw punca ? ke ade sesuatu yang aku tk thu and kaw try sembunyikan nye ??

hurm ,aku memg tk tuding jari kat kaw sbb mase aku dlam crisis tuh . memg kaw tkde kene mgne dengan hidup aku mase tuh . mase psal mesejj tuh pun . aku tk sedar lgsung kaw tk balass
tpi sebab orang(s) laen btaw . baru aku ingt kaw tk balass . so , aku pun mlas dh nak amek kesahh .

tak adil untk kaw ? ape aku dh bwat ?
wehh ! mamai ke ? ade aku tules kaw yg puncenye ?
aku juz tk sangka kaw cm tu sbb kaw sggup ckp mcmtuh kat org yg try nasehat aku . tu je ..
aku pun tk kate kaw yg psahkn aku nan die ? jup2 . kaw merepek ape nihhhhh ?? tk faham aku sbb kan , aku juz cakap . cm tu ke kawan ? mase aku susah , kaw tkdepun dtg nak dengar masalah aku ? aku yang salah menaip ataw kaw yg kurang nmpak ?

sorry to say jugak , selama ni kaw jugak yang ajar aku untuk

" menerima kekurangan orang laen , and cuba lha menerima perubahan orang laen . mungkin die dh berubah and tk salah kita bg peluang ?"

mybe kaw dh lupe kaw ajar aku semua ni sbb semuanye dh tertindih oleh menyampah , marah , geram and etc kaw kat aku ?? suka hati kaw lha weh . so sekrang mcm mane ?

" yeke ? yang jahat akan selamanya jadi jahat and yang baek akan selamanya jadi baek ?"
"yeke ? yang selama ni jahat tk mmpu berubah menjadi baek ?" ataupun " mungkin yang memang baek mustahil untk jadi jahat ?"

tangisann ? herm . kaw nanges untk malam ni ?
pernah kaw terfikir bnyak mana air mate aku mengalir sejak aku sakit hari tuh . sejak malam msej tuh .
sejak aku tahu perkara sebenar ?
sejak aku thu kebenaran daripada lelaki tuh . tpi aku boleh terima sbb die pun jujur dah . dengan explanation bdak2 laki and mcm2 bukti . aku oke je
. tpi peritnye bila semua orang tduh aku perampass , tduh aku bersalah sedgkan aku tk thu ape2 sebelum ni ?
hari2 aku menangiss . ade kaw thu ? hari2 exam aku mcm mane ? aku tk larat nak study dengan semua ni ? selaras ni bwak 30 peratuss untk sem ..

mcm kaw kate td . dengar kedua2 belah pihak . tpi adekah kaw dengar kedua2 belah pihak mase kaw bwat cm ni ? ade ke kaw dengar cerita aku , cerita lelaki tuh ? ade ke ? ade ke ??

aku pun tk faham ape yg terjadi . tpi yang nyata sudah . AKU PUTUSS TIADA KENA MENGENA LANGSUNG DENGAN ANDA , TPI IANYA MELIBATKAN NILAI PERSAHABATAN . IANYA KERANA SEBUAH PERMINTAAN DIATAS SEKEPING KERTAS . objek yg tdak bernyawa . bukan objek BERNYAWA . diharap anda faham (:

untk awak
, it doesnt mean , aku cakap cm ni . aku mrah kaw menyampah atau etc . kaw yg mulekan perasaan tu kat aku dulu . aku sekarang HEARTLESS . aku tk rasa ape ape kat kaw .

1 comment:

  1. kakak . sabar tau sayang . your story nie ada sikit macam my story . tapi aina abaikan je , and story yang lain pulak datang menjelma yang menyebabkan hati nie hancur ! HAHA :DD at least , story nie story dalam novel . tak dpt imagine kalau kakak kene story yang mcm aiena tengah kena . kakak , i know u are STRONG !

    ReplyDelete