--------------------- ---------------------

Sunday, April 24, 2011

yes , u've changed .

waww ! meletup punya tajuk . i saja saja mncertitakn ape yg tk puas hati berbuku berbiku di hati ni
cz , i noe . bukan ade sape nak read pun en ? so , juz tuless je lha . maybe dpt hilang kan stress koutt ==

its special to you . yess . u've changed a lot . u noe . u like KACANG LUPAKAN KULIT .
i memg tk sangkaa adanya orang mcm u kat dunia ni .
muka aja baek . tpi memg baek pun . ntahlha

mase Lin dengar cerita kaw from Diyana and Wawa
Lin rase cm . wah ! itu ke kawan ? itu ke perangai orng yg Lin RESPECT selama ni ?
itu ke perangai die ? macam tuh ?

rase cm nak mencarut2 je thu tk . tpi Lin sabar je . wehh ! open ur eyes lha weh . mase aku susah , aku ade masalah . kaw bukan nak tolong . bukan nak dengar . in fact , kaw lagy hasut orang yang nak tolong aku , kasi aku semangat . what the hell are going on ur mind dear ? haha ! gila lha en aku boleh pggel kaw dear lg . tk faham lha nan kaw . cume , ape yg aku boleh kate kan .
aku memg susah nak baek nan kaw cm dlu . maybe hye2 biase je kott . sebab ,,
nthalh . mase kaw ade masalh , aku try gak nak dengar masalh kaw en . mase result kaw dlu ?
herm . mybe kaw dh lupa semua tuh

maafkan aku kerana memg aku rase kaw dpt rasekan betapa lainnya layanan aku kat kaw
aku kalau dh terluka . sorry to say . its very hard to make it like ussual . sebab , memg aku tkleh lupa macm tu sekali kaw bwat kat aku . psal mesej tuh ? tk sangka sungguh . kaw kate cmtu .
kaw thu blame aku nan die . and backup the other one . tpi penah kaw tnye aku and dat guy , ape yg berlaku sebenarnya . pernah ke kaw nak dengar cerita sebelah pihak lagy ?

kaw tk adil menilai aku . tahniah , kaw bwat aku makin terluka .

aku TAK BAHAGIA . tpi korang semua bahagia melihat CLASH nye relation aku ? korang ,, all of you killed me inside .

No comments:

Post a Comment